SnowFilmFest

Powderline - freeriders website

Česká verze   English version
Revolver - mini recenze z premiéry

Revolver - mini recenze z premiéry

Vloženo: 06.10.2010
Premiéra videa se povedla a kdo nebyl, přišel o hodně. Tak by se dala jednou větou hodnotit akce z minulého týdne. Návštěvnost a parta,  která se v klubu sešla, byla opravdu jedinečná a o zábavu se také dobře postarali místní DJs. Kalilo se do brzkých ranních hodin. Prostě party jak má být v podání powderline.

Mini recenze REVOLVER.

Revolver je hrdým následovníkem filmů z PoorBoyz Productions a vypadá to, že kluci z Every Day Is A Saturday dospěli.Video vychází ze stejných kořenů jako Every Day Is A Saturday, proto je systém střihu a záběrů až na vyjímky podobný. Video se především věnuje urban freeskiingu a BC kickerům, na kterých se dějí nehorázné věci, samozřejmě  nepřijdeme o pár pěkných lajn z Aljašky.Video otevírá myšlenka CR Johnsona (RIP) a následuje  Samny Carlson, který dokáže naladit diváky na následující šou. Zakončuje své vystoupení tripl kangaroo flipem na “50” m kickeru. Video se následně vrhá do smršti BC triků, které jsou místy střihem zaměřeny jen na samotný trik. Video zde na chvílí ztrácí dech, ale parka kolem Charley Agery to znovu nakopne. Další pasáže, jako je noční powder pillows  a záběry z netradičních jibů nejrůznějších říms a zábradlí jsou opravdu šílené. Něco takového uvidíte určitě poprvé. Závěrem to tam začne posílat Simon Dumont doublem flipen přes pipe dragon v U rampě.Pokud není záběr zrovna z města, tak na všech ostatních záběrech je minimálně 1m prachu, což našince může trochu mrzet. Další poznatek mám k bezpečnosti, parta jezdí z 95 procent bez přileb a dokonce na big mountain lajny vyráží jen tak nalehko.

Video rozhodně stojí za to, není tak zaměřeno na panoramatické záběry či přírodu, ale rozhodně dodá energii a inspiraci.

Hodnocení 89 %

OAeV - Alpenverein